Arcsiblog.:D

Figyálmáztátés

Figyelem! Az oldalon trágár, vagy jóízlést sértő kifejezések VANNAK! Ha problémád van vele, akkor nyomás elinnen, ha meg leszarod, akkor mindek olvasgatod a figyelmeztetést?

Friss topikok

  • lindi_ii: várom már a koncerteket =) (2010.04.18. 11:02) Nélküled dalszöveg Vera néninek:D
  • Beba*: fúúdenagyonszeretlek(LL):) (2010.01.03. 21:52) :)
  • Beba*: amúgy meg az kimaradt,hogy: Te réz. :D (2009.12.28. 22:08) :D
  • ducsika: Szia! Nem értek veled egyet pár dologban, először is ha egy ember oylanokhoz akar tartozni akik ba... (2009.12.10. 20:16) Véleménykifejtés.
  • kritikusolvaso: ohh szegény, szegény. Alternativakent ajánlanám hogy egy jó könyvet végy kezedbe. A kínálat szinte... (2009.11.18. 20:28) Ennyi volt...

temetés.

Arcsíí 2010.01.16. 16:23

Igen, ma voltam temetésen. Egy néni volt az, aki az utcámban lakott. Igazából nem is ismertem. De azért tiszteletből elmentem. Nekem az az eset jutott eszembe, amikor a barátokköztben Magdi anyust temették, és a nő beleesett a sírba. Itt igazából csak annyi baki volt, hogy a rózsát nem sikerült beledobni a sírgödörbe. De annyira szörnyű volt azt a büdös sárga nyirkos földet látni... pfujj... Én nem akarok meghalni... sohasenem! Hogy engem egy kurva fadobozba beletegyenek, és letegyenek egy hideg likba, és rámtegyenek két köbméter földet??? Kösznem. Ha meghalnék, akkor inkább hamvasszanak el, és szórják szét a tengerben a hamvaim, és ne szomorúság legyen... mint azt egykoron IZ halála után is tették

Egy a lényeg. Nem akarok halott lenni, és ha meghalok is akkor én ezen a földön akarok újjászületni. Lehet, hogy az élet néha úgy tűnik, hogy szenvedés, de igazából nagyon szép, és sokszínű. Csak tenni kell érte, hogy így láthassuk a világot. Nem repül a sültgalamb a szánkba. Minden jó lesz. Tudom, mert én, hogy őszinte legyek, még az ég világon semmit nem bántam meg, és tudod miért? Mert mindent tökéletesen csináltam, hisz még élek, itt vagyok, és jól érzem magam. És ez nagy szerencse. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allnightlong.blog.hu/api/trackback/id/tr441677175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása